مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 18:002023-03-09سياسي

توضیح سازمان سنجش در خصوص آزمون «یوس»


رییس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون های بین الملل سازمان سنجش آموزش کشور برگزاری آزمون «یوس» توسط سازمان سنجش و یا تحت نظارت این سازمان در اسفند ماه را تکذیب کرد.

- رییس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون های بین الملل سازمان سنجش آموزش کشور برگزاری آزمون یوس توسط سازمان سنجش و یا تحت نظارت این سازمان در اسفند ماه را تکذیب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامرضا یادگارزاده با بیان اینکه اطلاعیه آزمون هایی که توسط سازمان سنجش برگزار می شود در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان خواهد رسید، افزود: در حال حاضر مجوزی برای برگزاری آزمون یوس صادر نشده و نظارت این سازمان بر برگزاری این آزمون صحت ندارد.

رییس مرکز المپیاد دانشجویی و امور آزمون های بین الملل سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: براساس مصوبه 798 شورای عالی انقلاب فرهنگی مسئولیت ساماندهی، هماهنگی، نظارت و صدور مجوز آزمون های بین المللی به سازمان سنجش آموزش کشور واگذار شده است و خبر برخی رسانه ها و مؤسسات خصوصی از برگزاری و یا نظارت سازمان سنجش بر برگزاری آزمون یوس در اسفند ماه تکذیب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اطلاعیه از سوی سازمان سنجش در حالی منتشر شده که این سازمان در ماه برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سازمان سنجش در خصوص آزمون «یوس»

توضیح سازمان سنجش در خصوص آزمون «یوس»