مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 12:252023-03-14اقتصادي

رشد 7 میلیون دلاری صادرات شرکت های فناور پارک یزد


رییس پارک علم و فناوری یزد با اشاره به صادرات 10 میلیون دلاری محصولات شرکتهای مستقر در این مجموعه طی سال جاری، از رشد 7 میلیون دلاری این بخش نسبت به سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس پارک علم و فناوری یزد با اشاره به صادرات 10 میلیون دلاری محصولات شرکتهای مستقر در این مجموعه طی سال جاری، از رشد 7 میلیون دلاری این بخش نسبت به سال گذشته خبر داد.

سید حبیب الله میر غفوری امروز سه شنبه 23 اسفندماه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: براساس اطلاعات دریافتی از شرکتهای مستقر در پارک، در سال جاری تاکنون حدود 10 میلیون دلار صادرات محصولات فناورانه از سوی شرکتهای مستقر پارک صورت گرفته که عمدتاً مربوط به حوزه های کشاورزی، ماشین آلات صنعتی، شیمیایی و آی تی بوده است.

وی با بیان این که این آمار در پایان سال جمع بندی خواهد شد، ارزش صادرات شرکتهای پارک در سال گذشته را سه میلیون دلار اعلام کرد.

وی در همین رابطه خطرنشان کرد: در حوزه کمک به صادرات شرکت های پارک در نظر داریم که سال آینده حداقل یک شرکت تخصصی را به همین منظور اختصاص داده و راه اندازی کنیم.

میرغفوری با بیان این که علی رغم کوچکی ساختار پارک و فعالیت حدود 30 نفر در این مجموعه از تمام ایده ها استقبال می کنیم، گفت: تعداد شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری یزد از 315 شرکت در ابتدای سال اکنون به 420 ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 7 میلیون دلاری صادرات شرکت های فناور پارک یزد

رشد 7 میلیون دلاری صادرات شرکت های فناور پارک یزد