مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 15:452023-03-11سياسي

اعلام جرم علیه یکی از خودروسازان به دلیل عدم رعایت استاندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم ابراهیمی امروز در نشست خبری اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد برای صیانت از حقوق مردم، مسئولیت نظارت بر تولیدکنندگان و ارائه کنندگان کالا را بر عهده دارد و طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد قادر .

- مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد گفت: در چند روز گذشته برای یکی از خودروسازان کشور به سبب عدم رعایت استاندارد، حکمی مبنی بر جریمه نقدی و فراخوان بازگشت خودرو صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم ابراهیمی امروز در نشست خبری اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد برای صیانت از حقوق مردم، مسئولیت نظارت بر تولیدکنندگان و ارائه کنندگان کالا را بر عهده دارد و طبق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد قادر به برخورد با متخلفان در بخش های تولید و عرضه است.

مدیرکل حقوقی و امور مجلس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: بر اساس ماده 42 قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، تولید کالا و خدمات مشمول استاندارد اجباری بدون به کار بردن علامت استاندارد، استفاده از ظروف دارای علامت استاندارد برای عرضه فراورده های غیراستاندارد و چاپ علامت استاندارد بدون دارا بودن پروانه استاندارد جرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم علیه یکی از خودروسازان به دلیل عدم رعایت استاندارد

اعلام جرم علیه یکی از خودروسازان به دلیل عدم رعایت استاندارد