مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 11:352023-03-11اقتصادي

ریزش قیمت طلا و سکه ادامه خواهد داشت


رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با پیش بینی تداوم روند کاهشی قیمت طلا و سکه، گفت: این روزها فروشنده طلا و سکه در بازار زیاد شده است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه با پیش بینی تداوم روند کاهشی قیمت طلا و سکه، گفت: این روزها فروشنده طلا و سکه در بازار زیاد شده است.

سعید جعفری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به روند کاهشی قیمت دلار و به تبع آن طلا و سکه طی روزهای اخیر، افزود: به نظر می رسد این روند کاهشی همچنان ادامه داشته باشد و شاهد فروکش کردن حباب قیمتی انواع سکه باشیم.

وی ادامه داد: چند عامل اصلی به روند کاهشی قیمت ها در بازار منجر شده که خبرهای مثبت از توافقات ایران با برخی کشورها و پالس های مثبت از توافقات با آژانس بین المللی انرژی اتمی مهمترین آنها است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر کرمانشاه از تاثیر جو روانی بر روند کاهشی قیمت ها در بازار هم یاد و خاطرنشان کرد: از سوی دیگر بسیاری افراد با کاهشی شدن قیمت ها برای فروش طلا و سکه خود در بازار اقدام می کنند که همین افزایش عرضه با تاثیر بر روند عرضه و تقاضا به کاهش قیمت ها دامن خواهد زد.

جعفری افزود: نمی توان رقم دقیقی را برای میزان کاهش قیمت طلا و سکه در بازار پیش بینی کرد و همه چیز به شرایط بازار و مسائل اقتصادی و سیاسی بستگی دارد، اما به نظر می رسد روند کاهشی قی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزش قیمت طلا و سکه ادامه خواهد داشت

ریزش قیمت طلا و سکه ادامه خواهد داشت