مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 08:102023-03-15سياسي

انتخاب معلول هیدجی به عنوان کارآفرین برتر


رییس اداره بهزیستی شهرستان ابهر از موفقیت علیرضا احمدخانی جوان دارای معلولیت به عنوان جوان برتر کارآفرین و مدیر کارگاه تولیدی کفش در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/زنجان رییس اداره بهزیستی شهرستان ابهر از موفقیت علیرضا احمدخانی جوان دارای معلولیت به عنوان جوان برتر کارآفرین و مدیر کارگاه تولیدی کفش در این شهرستان خبر داد.

علی لطیفی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انتخاب معلول هیدجی به عنوان کارآفرین برتر، گفت: نوآوری، ابتکار، ظرافت و کیفیت محصولات تولیدی این جوان خوش ذوق او را در کنار دیگر جوانان برتر به عنوان جوان برتر کارآفرین قرار داده است.

وی با بیان اینکه این جوان خوش ذوق ساکن هیدج در حال حاضر توانسته برای بیش از 10 نفر ایجاد اشتغال کند، تصریح کرد: این جوان علاوه بر توانمندی خود و رشد اقتصادی مناسب، زمینه اشتغال جوانان را نیز فراهم کرده است.

لطیفی یادآور شد: از آنجایی که بهزیستی تنها سازمان تخصصی در امور افراد دارای معلولیت و به دنبال اجرای قوانین مرتبط با این گروه است، به تعاملات بین بخشی اعتقاد دارد و همراهی دیگر دستگاه ها را دنبال می کند تا گامی موثر در مسیر خطیر ارائه خدمات بهتر و حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب معلول هیدجی به عنوان کارآفرین برتر

انتخاب معلول هیدجی به عنوان کارآفرین برتر