مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 09:052023-03-15ورزشي

عیدانه سپاه به اهالی هرمز/ افتتاح و تحویل 100 واحد مسکونی به مددجویان


در آستانه سال نو و با حضور فرمانده نیروی زمینی سپاه و نماینده ولی فقیه در هرمزگان و استاندار هرمزگان و جمعی از مردم و مسئولین ، آیین اهدای 100 واحد مسکن ویلایی مشارکتی ساز و دو زمین چمن ورزشی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با پایان عملیات ساخت 100 واحد مسکن ویلایی توسط قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی نیروی زمینی و برخی از ارگان ها و نهادهای مردمی در جزیره هرمز، طی مراسمی این واحدها به سرپرستان خانواده های نیازمند مسکن اهدا شد.

این پروژه  و نیز دو زمین فوتبال چمن مصنوعی و ساماندهی مسیل رودخانه ورودی به شهرک ولایت، با پیگیری، همت و تلاش قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه و مشارکت دفتر مقام معظم رهبری، سازمان برنامه و بودجه کشور ، اداره کل بهزیستی استان ، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ،قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی کل سپاه و مساعدت دستگاههای اجرایی متولی در استان ،در قالب شهرک ولایت در جزیره هرمز ساخته شده است.

  هر یک از واحدهای مسکونی در 126 متر مربع (اعم از اعیان و عرصه) احداث و به سرپرستان خانواده های محروم و فاقد مسکن ایثارگر، خانواده شهدا، و مددجویان بهزیستی ساکن در جزیره هرمز تحویل داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عیدانه سپاه به اهالی هرمز/ افتتاح و تحویل 100 واحد مسکونی به مددجویان

عیدانه سپاه به اهالی هرمز/ افتتاح و تحویل 100 واحد مسکونی به مددجویان