مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 08:502023-03-20اقتصادي

مصرف بالای آب طی روزهای پایانی سال در خراسان شمالی/ مردم صرفه جویی کنند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی بر لزوم صرفه جویی و استفاده بهینه مردم استان در مصرف آب در روزهای پایانی سال به سبب حجم بالای مصرف برای شست وشو و نظافت تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز رضا نعیمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با بیان اینکه مصارف خانگی آب شرب در روزهای پایانی سال افزایش یافته است، اظهارکرد: با توجه به افت فشار آب و کمبود آب در برخی نقاط در شهرهای استان ضروری است مشترکان برای جلوگیری از افت شدید فشار آب و هدر رفت آن، در مصرف صحیح و اصولی آب این مایه حیاتی با ارزش دقت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: در روزهای پایان سال با توجه به افزایش میزان مصرف با مشکل افت فشار در طبقات بالاتر مواجه شده ایم که این امر موجب بروز مشکلاتی برای ساکنین شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به امکان بروز حوادث و اتفاقات در شبکه های آبرسانی در تعطیلات عید نوروز افزود: سامانه ارتباط مردمی 122 این شرکت در سطح شهرها و روستاهای  تحت پوشش آماده پاسخگویی و ثبت تماس های هم استانی های عزیز در این ایام است و اکیپ های سیار اتفاقات و حوادث این شرکت  به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات و رفع اتفاقات آب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف بالای آب طی روزهای پایانی سال در خراسان شمالی/ مردم صرفه جویی کنند

مصرف بالای آب طی روزهای پایانی سال در خراسان شمالی/ مردم صرفه جویی کنند