مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 19:502023-03-16اقتصادي

پرداخت 50 درصد مطالبه پنبه کاران کرمانی


رییس سازمان تعاون روستایی استان کرمان از پرداخت 50 درصد مطالبه پنبه کاران شهرستان ارزوییه خبر داد و گفت: مابقی طلب آنان را در دستور کار پیگیری داریم که هرچه سریع تر واریز شود.

- رییس سازمان تعاون روستایی استان کرمان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مورد مطالبه پنبه کاران اظهار داشت: خرید پنبه در کل کشور از دو استان انجام می شود که در اردبیل و دشت ارزوییه در استان کرمان است.

پرویز رییسی ادامه داد:  با توجه به اینکه قیمت پنبه پایین بود، وزارتخانه برای جلوگیری از خسارت پنبه کاران خرید حمایتی را انجام داد.

وی با اشاره به کشت قراردادی پنبه عنوان کرد: برای اولین بار در منطقه ارزوییه 850 هکتار کشت قرادادی پنبه انجام شد که موجب افزایش 40 درصدی تولید شد و با توجه به اینکه نکات فنی رعایت شد، افزایش 40  درصدی تولید رقم خورد.

  رییسی خاطرنشان کرد: خرید حمایتی 2500 تن وش پنبه با اولویت پنبه کارانی که کشت قراردادی داشته اند صورت گرفت و نزدیک به 70 درصد وش پنبه تبدیل به محلوج شده است.

 وی تصریح کرد: پول پنبه کاران نزدیک به 50 درصد از سازمان مرکزی تخصیص داده و به کشاورزان پرداخت شده است و مابقی مطالبه پنبه کاران در دست پیگیری است که به استان تخصیص داده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 50 درصد مطالبه پنبه کاران کرمانی

پرداخت 50 درصد مطالبه پنبه کاران کرمانی