مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 16:202023-03-12ورزشي

واکنش گزینه نیمکت تیم ملی به انتخاب امیر قلعه نویی


حسین فرکی می گوید از ابتدا قصد ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال را نداشته و تنها تعلل او در اعلام این موضوع باعث شد تا شایعات شکل بگیرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین؛ حسین فرکی که یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران بود، در حاشیه دیدار نمادین پیشکسوتان باشگاه راه آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص اسامی مطرح شده و اتفاقاتی که رخ داد، گفت: من بنا ندارم درباره تیم ملی صحبت کنم، اما من در بیانیه ای که آن را رسانه ای کردم، همه چیزهایی را که لازم بود، به صورت گزیده بیان کردم.

من به هیچ عنوان برنامه ای به فدراسیون فوتبال ندادم ولی دعوت شده بودم.

این یک موضوع محرمانه بود که متاسفانه از طرف خود فدراسیون غیرمحرمانه شد.

او در پاسخ به اینکه آیا از گزینه های دیگر فدراسیون اطلاع داشت، گفت: روزی که برای من دعوتنامه ارسال کردند، بحث شخص دیگری نبود و نمی دانستم چه اتفاقی خواهد افتاد.

روز بعد مسئله ای که قرار بود محرمانه باشد، علنی شد و من دیدم که پنج گزینه دیگر هم هستند و بعدا دو گزینه دیگر هم کنار پنج نفر قرار گرفتند که نمی دانم با دعوت بود یا بی دعوت؛ اما من شخصا دعوتنامه را دریافت و بررسی کردم و قصد برنامه دادن هم نداشتم و این کار را هم نکردم و هر چیزی هم که عنوان شده فقط شایعه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش گزینه نیمکت تیم ملی به انتخاب امیر قلعه نویی

واکنش گزینه نیمکت تیم ملی به انتخاب امیر قلعه نویی