مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 11:002023-03-07اقتصادي

انتشار 3000 میلیاردتومان اوراق مشارکت برای مترو و اتوبوس


اعضای شورای شهر تهران با تصویب یک فوریت لایحه ای به شهرداری تهران اجازه انتشار 3000 میلیارد تومان اوراق مشارکت را به شهرداری تهران دادند.

- اعضای شورای شهر تهران با تصویب یک فوریت لایحه ای به شهرداری تهران اجازه انتشار 3000 میلیارد تومان اوراق مشارکت را به شهرداری تهران دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز بررسی یک فوریت اعطای مجوز انتشار اوراق مالی 30هزار میلیارد ریالی به شهرداری برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر روی میز بررسی شورای شهر قرار گرفت و لطف الله فروزنده معاون مالی شهرداری تهران در تشریح یک فوریت این لایحه گفت: انتشار اوراق مشارکت در توسعه حمل و نقل به ما کمک می کند و کلا دولت امکان انتشار 12 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را دارد که تأمین صد درصدی 3000 میلیارد تومان اوراقی که مطرح شده،به عهده شهرداری است.

وی ادامه داد: این 3000 میلیارد تومان اوراق مشارکت به طور کامل بر عهده شهرداری است و با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه می توان آن را منتشر کرد که 2000 میلیارد تومان برای مترو و یک هزار اوراق نیز به اتوبوسرانی اختصاص داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک فوریت فوریت اعطای مجوز انتشار اوراق مالی 30هزار میلیارد ریالی به شهرداری برای اجرای طرح های حمل و نقل عمومی شهر با رأی موافق اعضای شورای شهر به تصویب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 3000 میلیاردتومان اوراق مشارکت برای مترو و اتوبوس

انتشار 3000 میلیاردتومان اوراق مشارکت برای مترو و اتوبوس