مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 11:102023-03-11سياسي

افزایش قیمت قبوض برق و گاز خلاف قانون است


یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ماموریت رییس مجلس به کمیسیون انرژی در خصوص افزایش قیمت قبوض گاز و برق در برخی مناطق، کمیسیون بررسی همه جانبه ای را خواهد داشت تا آنچه که به صلاح مردم است رقم بخورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، احمد مرادی درباره ماموریت رییس مجلس به کمیسیون انرژی برای پیگیری علت افزایش چشمگیر قبوض برق و گاز خانگی در برخی از مناطق کشور، با بیان اینکه خیلی خوشحال هستیم از اینکه شخص رییس مجلس نسبت به این موضوع ورود پیدا کرد، اظهار داشت: تعداد زیادی از مردم به نمایندگان خود در خصوص افزایش قبوض برق و گاز مراجعه داشتند و به وفور در حوزه انتخابیه بنده نیز این گلایه وجود دارد چراکه ما در منطقه گرمسیر هستیم و مردم در منطقه گرمسیر به نسبت سایر مناطق هم آب بیشتری مصرف می کنند و هم از برق بیشتری استفاده می کنند.

برخی از قبوض گاز و برق با درآمد مردم همخوانی نداردوی در ادامه اظهار کرد: در مناطق سردسیر نیز در فصل زمستان طبیعتا مردم گاز بیشتری نسبت به سایر مناطق استفاده می کنند و این خانوارها بعضا هیچ راهی برای صرفه جویی ندارند.

قبوضی که برای این خانوارها در مناطق سردسیر و گرمسیر صادر شده است واقعا سرسام آور است، به گونه ای که قبوض صادر شده برای خانوارها با درآمد آنها همخوانی ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت قبوض برق و گاز خلاف قانون است

افزایش قیمت قبوض برق و گاز خلاف قانون است