مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 12:052023-03-04سياسي

اندیشه های حضرت امام خمینی الهام بخش برای جهان اسلام است


اندیشه های امام امت خمینی کبیر منبع الهام بخش برای جهان اسلام است و این مسیر توسط مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد که موجب رسوایی دشمنان مشترک مسلمین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام اشفاق وحیدی با صدور بیانیه ای ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، افزود: خط امام راحل امروز به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای ادامه دارد و ادامه پیروی از افکار امام خمینی (ره) باعث رسوایی توطئه های قدرت های خبیث استکباری شده است.

وی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمات ارزشمند خود را بر جهانی کردن نظام ولایت فقیه متمرکز کرده اند و کمک و همیاری با ملت های مظلوم و مستضعفین نیز از اهداف ایشان می باشد.

حجت الاسلام وحیدی گفت: نظامی که امام راحل آن را پایه گذاری کردند امید تازه ای به ملت های مظلوم بخشید و به منبع الهام برای مسلمین جهان تبدیل شد.

وی ثبات و امنیت را دغدغه اصلی در منطقه دانست و از سازمان ملل متحد مطالبه کرد که به مسئولیت خود برای کمک به ملت های مظلوم و مقابله با افراط گرایی و پدیده تروریسم پایبند باشد.

امام جمعه ملبورن گفت: متاسفانه ملت های مظلوم افغانستان، یمن، فلسطین، سوریه و کشمیر با معظل تروریسم و سرکوب مواجه هستند و بدبختانه سکوت جهان در قبال این وضعیت شرم آور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه های حضرت امام خمینی الهام بخش برای جهان اسلام است

اندیشه های حضرت امام خمینی الهام بخش برای جهان اسلام است