مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 22:222023-03-06سياسي

فاز اول پروژه ساختمان پزشکی قانونی نایین راه اندازی شد


معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه کشور در نایین گفت: فاز اول مرکز پزشکی قانونی این شهرستان با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

- بهزاد پورسید معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه کشور در گفت وگو با خبرنگار فارس در نایین با اشاره به حضور ریاست قوه قضاییه در اصفهان، اظهار کرد: بعد از سفر به اردستان و برگزاری جلسه ای با شورای تأمین این شهرستان و همکاران قوه قضاییه، برای افتتاح فاز اول ساختمان پزشکی قانونی به نایین سفر کردیم.

وی افزود: بالغ بر 35 میلیارد ریال برای این مرکز با 260 متر زیربنای واحد معاینات بالینی، هزینه شده است که افتتاح سالن تشریح و تأمین نیروی پزشکی به این اداره را پیگیری خواهیم کرد.

پورسید تصریح کرد: در جلسه شورای عالی قضایی با حضور ریاست قوه قضاییه نتایج را مطرح خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم مشکلات دادگستری استان را با برنامه ریزی حل کنیم.

سید امیر حسین مهدوی معاون آموزش و پژوهش سازمان پزشک قانونی کشور نیز در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به اینکه عدالت باید برای همه مردم در دسترس باشد، حرکت های خیلی خوبی در کشور اتفاق افتاده است، یک زمانی برای یک آزمایش باید نمونه ها از نقاط مختلف کشور به تهران ارسال می شد اما الان در مراکز همه استان ها پیشرفته ترین آزمایشگاه پزشکی قانونی مستقر شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول پروژه ساختمان پزشکی قانونی نایین راه اندازی شد

فاز اول پروژه ساختمان پزشکی قانونی نایین راه اندازی شد