مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 18:102023-03-11سياسي

کوتاهی از دستگاه های اجرایی در ایام نوروز پذیرفته نیست


ستاد خدمات سفر شهرستان روز 25 اسفندماه فعالیت خود را آغاز می کند و هیچ گونه قصور و کوتاهی از دستگاه های اجرایی پذیرفته نمی شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: ستاد خدمات سفر شهرستان روز 25 اسفندماه فعالیت خود را آغاز می کند و هیچ گونه قصور و کوتاهی از دستگاه های اجرایی پذیرفته نمی شود.

سید محمدهادی احمدی طباء،ظهر امروز(شنبه، 20 اسفندماه) در ستاد خدمات شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: عملکرد شهرداری و شورای شهر اردستان برای استقبال از نوروز 1402 متقاوت تر از سال های قبل بود که امیدواریم با ورود تیم جدید، در سال آینده اقدامات و عملکرد مدیریت شهری در جهت شان و جایگاه مردم اردستان باشد.

وی با بیان اینکه اولویت مدیریت شهرستان در نوروز امسال توجه ویژه به موضوع گردشگری خواهد بود، افزود: البته زیرساخت های شهرستان برای معرفی و میزبانی از میهمانان و گردشگران کم است که باید دستگاه های دولتی در کنار بخش خصوصی نسبت به افزایش پتانسیل و زیرساخت های شهرستان تلاش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان گفت: امسال حدود 18 مدرسه در شهر اردستان، 4 هتل و 12 خانه بوم گردی برای میزبانی میهمانان نورزی پیش بینی شدند که مجموعا این اماکن 200 نفر را می توانند اسکان دهند که با توجه به پتانسیل های شهرستان این مقدار کم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوتاهی از دستگاه های اجرایی در ایام نوروز پذیرفته نیست

کوتاهی از دستگاه های اجرایی در ایام نوروز پذیرفته نیست