مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 00:402023-03-15ورزشي

فعالیت 534 ورزشکار اردبیلی در رشته تنیس روی میز


رییس هیأت تنیس روی میز استان اردبیل از فعالیت 534 ورزشکار اردبیلی در رشته تنیس روی میز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، علی دهقانی شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هنگام آغاز کار در هیأت تنیس روی میز اردبیل 234 ورزشکار بیمه شده فعال در این حوزه داشتیم که اکنون پس از 2 دوره این تعداد به 534 ورزشکار افزایش یافته است.

وی افزود: با تلاش ها و برنامه ریزی های انجام شده خوشبختانه طی 2 دوره گذشته در هیأت تنیس روی میز، توانستیم به تمامی اهداف تعیین شده برسیم که از جمله این اهداف، احداث خانه تنیس روی میز اردبیل است.

رییس هیأت تنیس روی میز استان اردبیل عنوان کرد: از دیگر اهدافمان در این هیأت ورزشی تربیت ورزشکاران نونهال و نوجوان بود که خوشبختانه در این زمینه توانستیم به موفقیت برسیم به طوری که اردبیل در این رده سنی به عنوان سومین استان اردبیل در رنکینگ قرار گرفت.

دهقانی بیان کرد: از دیگر اقدامات انجام شده مربوط به ایجاد هیأت های شهرستان بود و در ادامه خانه های تنیس روی میز نیز در 4 شهرستان برقرار شد.

وی با اشاره به برگزاری مجمع سالانه استانی هیأت های تنیس روی میز استان اردبیل، تصریح کرد: روز پنج شنبه 25 اسفند این مجمع با هدف تجلیل از پیشکسوتان این حوزه برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 534 ورزشکار اردبیلی در رشته تنیس روی میز

فعالیت 534 ورزشکار اردبیلی در رشته تنیس روی میز