مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 16:152023-03-13دانش

حذف رشته های تکراری از دانشگاه ها، جزو اولویت های وزارت علوم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ظهر امروز و در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر راه اندازی رشته های غیرتکراری در دانشگاه ها، گفت: تلاش می کنیم رشته های دانشگاهی که مشابه آن در استان ها وجود دارد دوباره ایجاد نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ظهر امروز و در حاشیه مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه گنبدکاووس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای توسعه رشته ها موظف هستیم مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص ساماندهی آموزش عالی در رشته ها را مد نظر قرار دهیم.

زلفی گل افزود: تلاش داریم در هر استان رشته هایی که مشابه آن وجود دارد دوباره ایجاد نشود بلکه رشته های جدیدی را بیاوریم که بتواند پاسخگو سلایق مختلف جامعه باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در خصوص کسانی که در دانشگاه قبول شدند و مغایرت معدل دارند موظف هستیم که حق و حقوق دیگران را هم حفظ کنیم لذا سازمان سنجش بررسی می کند در صورتی که مغایرت معدل آنان زمینه ضایع شدن حق افراد بعدی را ایجاد نکند بتوانند ادامه تحصیل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رشته های تکراری از دانشگاه ها، جزو اولویت های وزارت علوم است

حذف رشته های تکراری از دانشگاه ها، جزو اولویت های وزارت علوم است