مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 09:552023-03-20اقتصادي

کمبودی برای تامین اقلام اساسی در مازندران نداریم


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کمبودی در تامین اقلام اساسی و تنظیم بازار در استان نداریم و کالاهای مورد نیاز به وفور وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین عنایتی صبح دوشنبه در حاشیه شانزدهمین جلسه قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار کرد: با توجه به تعطیلات نوروزی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، همکاران جهاد کشاورزی در ستاد و شهرستان ها و ادارات وابسته و پیوسته برای کنترل و تنظیم بازار و همچنین رصد و پایش زمین در روزهای تعطیل کشیک هستند و آماده خدمت رسانی به شهروندان و مسافران هستند.

وی اظهار کرد: با تمهیداتی که اتخاذ شد کمبودی در تأمین اقلام اساسی و تنظیم بازار نداریم و گوشت مرغ، گوشت گرم قرمز، شکر، سیب و پرتقال به اندازه کافی در انبارها و سردخانه های استان ذخیره شده و در اختیار مردم استان قرار می گیرد.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی مازندران گفت: 279 نانوایی کشیک در سراسر استان تا ساعت 23 اقدام به پخت نان می کنند و پاسخگوی نیاز شهروندان هستند.

وی بر حفاظت از اراضی کشاورزی به عنوان بستر تولیدات کشاورزی تاکید کرد و گفت: حافظان زمین هرگونه تغییر کاربری و تعرض به زمین های کشاورزی را به شماره 131 اطلاع دهند تا به صورت ویژه از تغییر کاربری غیرمجاز زمین های کشاورزی استان جلوگیری و با متخلفان برخورد قانونی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی برای تامین اقلام اساسی در مازندران نداریم

کمبودی برای تامین اقلام اساسی در مازندران نداریم