مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 16:402023-03-08بين الملل

بیانیه مشترک تروییکای اروپایی درباره برجام


سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه درباره اجرای تعهدات هسته ای ایران در چهارچوب برنامه هسته ای ایران موسوم به «برجام»، بیانیه ای مشترک صادر کردند.

- سه کشور انگلیس، آلمان و فرانسه درباره اجرای تعهدات هسته ای ایران در چهارچوب برنامه هسته ای ایران موسوم به برجام ، بیانیه ای مشترک صادر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروییکای اروپایی، در بیانیه ای مشترک خواستار اجرای سریع و کامل توافقات ایران و اژانس بین المللی انرژی اتمی برای حل وفصل مسائل پادمانی شدند.

در این بیانیه آمده است: یادآور می شویم که به دنبال مذاکرات مدیرکل آژانس و معاون رییس جمهور ایران، و همچنین با توجه به تلاش های مدیرکل آژانس، چهارم مارس بیانیه ای مشترک مورد توافق قرار گرفت که بر اساس آن ایران به طور داوطلبانه موافقت کرد تا به آژانس اجازه دهد که فعالیت های راستی آزمایی و نظارتی بیشتری را صورت دهد.

در ادامه این بیانیه می خوانیم: همچنین خاطرنشان می کنیم که مدیرکل آژانس در گزارش GOV/2023/8 متذکر شده که ایران با تسهیل و افزایش دفعات و شدت فعالیت های راستی آزمایی آژانس موافقت کرده است.

باتوجه به جدی بودن تداوم و تشدید فزاینده برنامه هسته ای ایران، ما این کشور را برای اجرای کامل و سریع اقدامات موردتوافق، پاسخگو خواهیم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مشترک تروییکای اروپایی درباره برجام

بیانیه مشترک تروییکای اروپایی درباره برجام