مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 15:052023-03-03اقتصادي

افزایش نرخ سوخت در مصر و پیش دستی سیسی برای مقابله با کاهش ارزش پوند


رییس جمهوری مصر برای مقابله با کاهش ارزش پوند، واحد پولی این کشور دستمزدها حقوق بازنشستگان و در عین حال نرخ سوخت را افزایش داد که موجب خشم مردم شده است.

- رییس جمهوری مصر برای مقابله با کاهش ارزش پوند، واحد پولی این کشور دستمزدها حقوق بازنشستگان و در عین حال نرخ سوخت را افزایش داد که موجب خشم مردم شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت مصر روز پنج شنبه نرخ سوخت را بار دیگر بین هفت تا 11 درصد افزایش داد، در حالی که این کشور با حدود جمعیت 104 میلیون نفری از بحران های متعددی همزمان با گرانی ها رنج می برد.

این تصمیم نوعی خشم مردمی را در بازارها برانگیخته و نگرانی ها از بابت آغاز موج جدید گرانی های کالاها و خدمات افزایش یافته است.

به خصوص که این تصمیم سه هفته مانده به ماه رمضان گرفته شده است.

یک منبع آگاه در کمیته برنامه و بودجه پارلمان مصر به العربی الجدید گفت: تصمیمات اعلام شده از سوی عبدالفتاح سیسی، رییس جمهوری مصر در مورد افزایش دستمزدها و حقوق بازنشستگان یک اقدام پیشدستانه درباره تصمیم بانک مرکزی برای کاهش ارزش پوند در برابر ارزهای خارجی است.

بانک مرکزی مصر برای چهارمین بار متوالی در کمتر از یک سال گذشته با توجه به ادامه بحران کمبود دلار در کشور ارزش پوند را کاهش می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش نرخ سوخت در مصر و پیش دستی سیسی برای مقابله با کاهش ارزش پوند

افزایش نرخ سوخت در مصر و پیش دستی سیسی برای مقابله با کاهش ارزش پوند