مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 11:552023-03-06سياسي

10 اردیبهشت 1402 زمان برگزاری جشنواره رسانه های خلیج فارس


مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان، زمان برگزاری هشتمین جشنواره استانی مطبوعات و رسانه های خلیج فارس را دهم اردیبهشت ماه سال 1402 در بندرعباس اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، علی اکسیر مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان روز دوشنبه در این خصوص اظهار کرد: این جشنواره با همکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان و با مشارکت خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان و با هدف ارتقای کیفی نشریات، جهاد تبیین و معرفی خدمات انقلاب اسلامی به صورت صریح و روشن به مردم، فرهنگ سازی و توجه بیش از پیش به مسائل روز جامعه برگزار می شود.

وی ضمن دعوت از اصحاب رسانه استان برای شرکت در این رویداد بیان کرد: اصحاب رسانه می توانند در قالب خبر، سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، گزارش، عکس خبری، تیتر و چند رسانه ای و حداکثر سه اثر در هر یک از این بخش ها را به پست الکترونیک jarideh.

hormozgan@farhangmail.

ir یا به صورت مکتوب به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های هرمزگان، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره را تا 15 فروردین سال آینده عنوان و بیان کرد: آثار ارسالی باید از 15 فروردین 1401 تا 15 فروردین 1402 در یکی از رسانه های مکتوب، پایگاه خبری و نمایندگی های رسانه سراسری در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 اردیبهشت 1402 زمان برگزاری جشنواره رسانه های خلیج فارس

10 اردیبهشت 1402 زمان برگزاری جشنواره رسانه های خلیج فارس