مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اسفند 1401 ساعت 08:202023-03-14سياسي

بیانیه میرحسین موسوی عبور از قانون اساسی بود


دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه به نظر من بیانیه میرحسین موسوی عبور از این قانون اساسی است، گفت: اخیرا در حزب مردم سالاری 30 مورد ایراد قانون اساسی برای اصلاح مطرح کرده ایم.

- خبرگزاری مهر ، گروه سیاست، نفیسه عبدالهی: بعد از آنکه میرحسین موسوی در نیمه بهمن ماه در بیانیه ای با پیشنهاد تدوین پیش نویس قانون اساسی جدید ، تشکیل مجلس مؤسسان و همچنین همه پرسی ، علناً خواستار عبور از نظام سیاسی مستقر بر ایران شد، انتظار می رفت چهره ها و فعالان جبهه اصلاحات به این اظهارات معاندانه، واکنش نشان دهند.

فارغ از آنکه شمار زیادی از اصلاح طلبان در این باره ساکت ماندند، تعدادی از آنها موضع گیری کرده و جهت گیری های مختلفی نسبت به بیانیه میرحسین موسوی صورت گرفت اما در میان آنها بیانیه محمد خاتمی رییس جبهه اصلاحات از اولین و مهم ترین مواضع بود.

اصلاح طلبان این روزها به دو دسته کلی تقسیم شده اند و شکاف در قرائت آنها، مشهود است؛ یک گروه آنهایی که پشت موسوی درآمدند و ایده تغییر قانون اساسی او را بازتاب مثبت دادند و گروهی دیگر که خاتمی را بر موسوی ترجیح دادند و سعی کردند با همه یاس آفرینی ها، به امید بازگشت به قدرت، خطوط قرمز کلان را محفوظ نگاه بدارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه میرحسین موسوی عبور از قانون اساسی بود

بیانیه میرحسین موسوی عبور از قانون اساسی بود