مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 17:502023-03-03ورزشي

کسب رتبه هفتم تیم فوتسال بانوان نطنز در مسابقات سوپر لیگ


تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال نطنز در مسابقات سوپرلیگ کشور رتبه هفتم را کسب کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت فوتبال نطنز گفت: تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال نطنز در مسابقات سوپرلیگ کشور رتبه هفتم را کسب کرد.

مهدی عسگری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با پایان یافتن هفته بیست و یکم مسابقات که هفته ی پایانی مسابقات بود، با شکست 2 بر یک تیم فوتسال بانوان نطنز برابر ملی حفاری، نطنز در رتبه ی هفتم جدول جای گرفت.

وی افزود: در دیگر دیدارهای این هفته تیم نفت آبادان و مس رفسنجان به تساوی دو بر دو دست یافتند و نصر فردیس با نتیجه 7 بر 1 رایزکو صفادشت کرج را شکست داد.

رییس هیئت فوتبال نطنز گفت: تیم پیکان هم توانست با نتیجه 8 بر صفر صنعت فجر شیراز را شکست دهد و به این ترتیب قهرمان سوپر لیگ فوتسال بانوان کشور شد.

وی تصریح کرد: در جدول رده بندی پس از پیکان قهرمان، نصر فردیس با 47 امتیاز در رتبه دوم و نفت آبادان با 42 امتیاز در رتبه سوم جای گرفت.

عسگری خاطرنشان کرد: تیم ملی حفاری با 29 امتیاز و به لطف تفاضل گل بیشتر، تیم مس رفسنجان با 29 امتیاز با تفاضل گل کمتر، تیم رایزکو صفادشت با 27 امتیاز، تیم هیات فوتبال نطنز با 16 امتیاز و تیم صنعت فجر شیراز با 4 امتیاز در رتبه های بعدی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه هفتم تیم فوتسال بانوان نطنز در مسابقات سوپر لیگ

کسب رتبه هفتم تیم فوتسال بانوان نطنز در مسابقات سوپر لیگ