مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 10:152023-03-18اقتصادي

سرگردانی مسافران در خرید بلیت های نوروزی


کمبود بلیت ها از یک ماه گذشته دیده شده و روز به روز این کمبودها بیشتر از قبل به چشم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ بلیت برای سفرهای نوروزی به شدت کم است و مسافران برای تهیه بلیت سردرگم هستند.

وزیر راه و شهرسازی از همان ابتدایی که بحث کمبودهای بلیت نوروزی مطرح شد صحبت هایی در خصوص افزایش 15 درصدی ناوگان های حمل و نقل انجام داد؛ اما با توجه به اینکه روزهای پایانی سال را سپری می کنیم شاهد کمبود بلیت در تمام بخش های حمل و نقل عمومی هستیم.

مسافران در صورت پیدا نکردن بلیت اتوبوس به لیست انتظار مراجعه کنند در حوزه حمل ونقل جاده ای داریوش باقر جوان به خبرنگار مهر می گوید: اکنون برای تمامی مسیرها، بلیت اتوبوس وجود دارد و مسافران هم به صورت اینترنتی و هم به صورت حضوری می توانند بلیت تهیه کنند.

به گفته مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری، در صورتی که مسافری نتوانست بلیت پیدا کنند، می تواند با مراجعه به بخش رزواسیون در لیست انتظار برای تهیه بلیت قرار بگیرد و در صورت تکمیل شدن ظرفیت اقدام به انجام سفر و یا سرویس فوق العاده کنند.

وی ادامه می دهد: به هیچ عنوان عدم فروش بلیت توسط رانندگان یا شرکت های حمل ونقل مسافری را تأیید نمی کنم و اکنون تمامی تشکل ها و بخش های صنفی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی اعلام آمادگی کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی مسافران در خرید بلیت های نوروزی

سرگردانی مسافران در خرید بلیت های نوروزی