مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 12:452023-03-15پزشكي

نتایج تحقیقات باید در اختیار عموم و متخصصان قرار بگیرد


سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: نتایج تحقیقات و دانش باید در اختیار مدیران، عموم مردم و متخصصان آن حوزه قرار بگیرد تا بتوانند از آن استفاده کنند.

- الهام رییسی 24 اسفندماه در نشست خبری با موضوع 10 درصد طرح های تحقیقاتی خاتمه یافته در سال 1401 در حوزه سلامت در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: طرح بررسی شیوع آسیب به خود و عوامل مرتبط با آن در سال های 88 تا 89 به عنوان طرح اثرگذار در وزارت بهداشت و درمان شناخته شد.

سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: نتایج تحقیقات و دانش باید در اختیار مدیران، عموم مردم و متخصصان آن حوزه قرار بگیرد تا بتوانند از آن استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه درصدد هستیم تا نتایج طرح های تحقیقاتی کاربردی خاتمه یافته در حوزه سلامت در سه سال گذشته را در چهارمحال و بختیاری به اشتراک بگذاریم، توضیح داد: یکی از این طرح ها کاربرد الگوی اعتقاد بهداشتی در ارتقای سلامت عمومی زنان یائسه در شهرکرد است.

مسعود لطفی زاده- مجری طرح کاربرد الگوی اعتقاد بهداشتی در ارتقای سلامت عمومی زنان یائسه در شهرکرد با تاکید بر اینکه تحقیقات بسیاری هر ساله با هزینه های بالا در کشور انجام می شود، اظهار کرد: اما این تحقیقات در نهایت منجر به برون رفت از مشکل نمی شود، طرح باید منتج ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج تحقیقات باید در اختیار عموم و متخصصان قرار بگیرد

نتایج تحقیقات باید در اختیار عموم و متخصصان قرار بگیرد