مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 18:052023-03-18سياسي

توصیه نامه شورای فرهنگ عمومی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان


توصیه نامه شورای فرهنگ عمومی کشور در تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان «بهار 1402» توسط دبیر شورای فرهنگ عمومی اعلام شد.

- توصیه نامه شورای فرهنگ عمومی کشور در تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان بهار 1402 توسط دبیر شورای فرهنگ عمومی اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به مجموعه توصیه ها به دستگاه های فرهنگی و فعالان فرهنگی و همچنین ایده ها برای جوامع فعال محلی اعلام کرد: تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز 1402 بی شک می تواند نقش بسزایی در افزایش بهره وری معنوی و تقویت نشاط فرهنگی و اجتماعی در هفته های آتی داشته باشد.

یکی از این برنامه ها پویش #شهر_ما_روزه_است ویا #این_شهر_روزه_دار_است می باشد که برای ترسیم مسئولیت متقابل شهرهای مقصد گردشگری و همچنین مسافران نوروزی طراحی شده است.

مسافران نوروزی با توجه و درک متقابل نسبت به شئون ماه مبارک رمضان در شهر مقصد گردشگری رفتار می کنند و طبعاً مسافران بهترین پاسدار حرمت ماه رمضان و احترام روزه داران هستند.

روزه داران هم میزبان شایسته ای برای همه مسافران نوروزی خواهند بود به عبارت دقیق تر با تقویت این مسئولیت متقابل و بهینه سازی و متناسب سازی فضاهای گردشگری و واحدهای پذیرایی می توان بیشتر از رفتارهای خلاف شئونات ماه مبارک رمضان پیشگیری نمود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه نامه شورای فرهنگ عمومی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان

توصیه نامه شورای فرهنگ عمومی در عید نوروز و ماه مبارک رمضان