مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 13:162023-03-09سياسي

اسلامی: ایران امروز کشوری هسته ای بدون کمک خارجی هاست


رییس سازمان انرژی اتمی رسیدن به قدرت اقتصادی در کنار قدرت علمی و فناوری مستلزم تحقق استقلال به معنای واقعی کلمه است، گفت:امروز ایران در ترزا کشورهای برتر هسته ای با قالبیت های مهم و بدون کمک دیگران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، محمداسلامی ظهر امروز در جریان سفر خود به این استان با حضور در آیین آغاز عملیات اکتشاف و بهره برداری از معدن سنگ آهن آنومالی 8 نارگان که با عنوان مجتمع شهید احمدی روشن فعالیت می کند، اظهار کرد: امیدآفرینی و توسعه اشتغال و رونق اقتصادی از جمله اهداف مهم راه اندازی این معدن و دیگر معادن کشور است.

وی با بیان این که ما باید از تمام داشته های خود برای توسعه پایدار استفاده کنیم، افزود: رسیدن به قدرت اقتصادی در کنار قدرت علمی و فناوری مستلزم تحقق استقلال به معنای واقعی کلمه است.

معاون رییس جمهور با بیان این که برخورداری از دانش کارآمد را لازمه تأثیرگذاری بیش از دیگر مولفه های قدرت و پایداری است، گفت: شکوفایی معادن و اقتصاد معادن از جمله ظرفیت های داخلی کشور است که باید از آن به نفع مردم کشور استفاده شود.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان این که مقام معظم رهبری در آغاز بکار دولت سیزدهم توجه به بحث اقتصاد معادن را توصیه کرده است، تصریح کرد: ایران به تقویت چرخه سوخت هسته ای نیاز جدی دارد  و بدست آوردن سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: ایران امروز کشوری هسته ای بدون کمک خارجی هاست

اسلامی: ایران امروز کشوری هسته ای بدون کمک خارجی هاست