مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 09:402023-03-04سياسي

20 درصد ترافیک ملی در آزادراه تهران - کرج است


استاندار البرز با بیان اینکه 20 درصد ترافیک ملی در آزادراه تهران - کرج است، گفت: به طور متوسط روزانه 300 هزار خودرو بین تهران و کرج تردد دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجتبی عبداللهی صبح شنبه در مراسم افتتاح پروژه زیرگذر فردیس جهت رفع گره ترافیکی در آزادراه تهران - کرج - قزوین همزمان با بهره برداری از 350 پروژه اصلاح، ایمن سازی و رفع نقاط پر تصادف راه های کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، افزود: وزیر جوان و محترم راه و شهرسازی در دولت مردمی ایران قوی، تلاش های گسترده ای بویژه در راستای توسعه، ایمن سازی و بازگشایی گره های ترافیکی کشور داشته اند و با اشراف به مسائل استان البرز، نظارت و پیگیری خاصی برای پیشبرد پروژه ها دارند.

عبداللهی گفت: با عزم و اراده ای که در دولت مردمی سیزدهم و نیز وزارت راه و شهرسازی برای کسب رضایتمندی و آسایش مردم شکل گرفته، امید است که توسعه و رفع مشکلات راه های البرز تسریع شود.

وی افزود: آزادراه تهران - کرج - قزوین 20 درصد از ترافیک کشور را دارد و بارها مورد تعریض و اجرای عملیات مسکن وار قرار گرفته است ولی اکنون بر این باور هستیم که باید اقدام بزرگ تری شکل گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد ترافیک ملی در آزادراه تهران - کرج است

20 درصد ترافیک ملی در آزادراه تهران - کرج است