مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 19:502023-03-04سياسي

1129 پایگاه؛ آماده جمع آوری کمک های مردم خراسان جنوبی


مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: جشن نیکوکاری در استان در آستانه فرا رسیدن سال نو با شعار «هر روز عیدی دیگر است» از 14 اسفند ماه با ایجاد 1129 پایگاه ثابت و سیار برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اظهار کرد: جشن نیکوکاری در استان در آستانه فرا رسیدن سال نو با شعار هر روز عیدی دیگر است از 14 اسفند ماه با ایجاد 1129 پایگاه ثابت و سیار برگزار می شود.

محمد عرب، امروز شنبه 13 اسفند به رسانه های گروهی گفت: هر ساله در آستانه عید نوروز کمیته امداد برای کمک به مایحتاج ضروری خانوارها اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: این جشن همزمان با سراسر کشور و باهدف جمع آوری کمک های مردمی و تأمین پوشاک و ملزومات خانوارهای نیازمند بخصوص دانش آموزان با شعار هر روز عیدی دیگر است برگزار می شود.

عرب به زمان و مکان برگزاری جشن نیکوکاری در خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: زنگ احسان و نیکوکاری روز دوشنبه 15 اسفند در مدارس استان نواخته می شود و روز پنج شنبه 18 اسفند در میادین اصلی و معابر شهرها و جمعه 19 اسفند در مصلی های نماز جمعه غرفه های نیکوکاری برپا خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1129 پایگاه؛ آماده جمع آوری کمک های مردم خراسان جنوبی

1129 پایگاه؛ آماده جمع آوری کمک های مردم خراسان جنوبی