مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 19:402023-03-03اقتصادي

طلاب و روحانیون گیلانی در سرنوشت استان تاثیرگذار باشند


استاندار گیلان با بیان اینکه طلاب و روحانیون گیلانی باید در سرنوشت استان تاثیرگذار باشند، گفت: ارائه راهکار مناسب برای توسعه و پیشرفت گیلان از سوی طلاب و روحانیون مورد تاکید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه آن سوی مرزها عزیمت می کردند، گفت: دولت سیزدهم با حرکت جهادی و انقلابی در واکسیناسیون، ویروس کرونا تا حد قابل توجهی کنترل و مهار کرد و آمار مرگ و میرها را به صفر رساند.

عباسی با اشاره به مشکلات اعتباری و مالی در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم، بیان کرد: دولت سیزدهم در آغاز راه با چالش اعتباری شدیدی مواجه بود اما مدیریت جهادی از آن عبور کرد.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم در ابتدای کار تمام تلاشش را برای جبران کسری ها و بدهی های گذشته به کار بست.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه حذف اقتصاد یارانه ای گام بعدی دولت سیزدهم بود، گفت: مردمی سازی اقتصاد کشور حرکت بسیار مهم و حساس دولت سیزدهم است که در مسیر اجرا قرار دارد.

عباسی با اشاره به حضور 52 میلیون مسافر به گیلان، بیان کرد: گیلان بعد از کنترل و مهار کرونا، آماج حضور مسافرین قرار گرفت و تأمین نیازهای مسافرین کار بسیار بزرگی بود که صورت گرفت.

وی با اشاره به عزم ملی و جدی در تولید گندم، افزود: پیش بینی می شود تولید گندم در کشور از 7 میلیون تن به 9 میلیون تن برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلاب و روحانیون گیلانی در سرنوشت استان تاثیرگذار باشند

طلاب و روحانیون گیلانی در سرنوشت استان تاثیرگذار باشند