مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 اسفند 1401 ساعت 19:302023-03-09سياسي

والدین، مبلغان و مربیان مسئول تعلیم و تربیت نسل جدید هستند


تربیت امری ضروری است و والدین، مبلغان و مربیان مسئول تعلیم و تربیت نسل جدید هستند.

- ایسنا/لرستان یک مدرس حوزه علمیه قم گفت: تربیت امری ضروری است و والدین، مبلغان و مربیان مسئول تعلیم و تربیت نسل جدید هستند.

حجت الاسلام ابراهیم اخوی، امروز 18 اسفندماه در دوره آموزشی مجازی با عنوان سبک زندگی منتظران با محوریت فرزندآوری و پرورش نسل مهدوی که ویژه اساتید، مشاوران، اعضای انجمن زن و خانواده، کادر و طلاب مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار شد، با بیان اینکه فرزندآوری، امری مقدس و جهادی دفاعی به حساب می آید، افزود: تربیت یک واجب عینی و یک ضرورت است و نمی شود کسی فرزندی داشته باشد و برای تربیت او گامی برندارد.

وی یادگیری و به کارگیری مبانی، اصول، روش های تربیتی به ویژه تربیت دینی و اخلاقی را لازم و ضروری دانست و با بیان اینکه هیچ خیری در دانش بدون فهم نیست، مسئولیت ما در این اوضاع و زمانه بیشتر است و لازم است که علمی خودساز، زندگی ساز و دگرساز بیاموزیم و آموزه های ما در حالات و رفتار ما نمود پیدا کند، تصریح کرد: تربیت امری ضروری است و والدین، مبلغان و مربیان مسئول تعلیم و تربیت نسل جدید هستند.

فرزندان باید مفاهیم دینی، عبادی و اعتقادی را یاد بگیرند و این دانش باید در زندگی آنها ظهور و بروز پیدا کند و صرفا آگاهی نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین، مبلغان و مربیان مسئول تعلیم و تربیت نسل جدید هستند

والدین، مبلغان و مربیان مسئول تعلیم و تربیت نسل جدید هستند