مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 17:252023-03-19حوادث

نصب المان نوری مجموعه تفریحی بام ملایر


با تلاش شبانه روزی نیروهای واحد برق شهرداری ملایر و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، المان نوری در محوطه آبشار مجموعه تفریحی بام ملایر نصب شد تا زیبایی شب های بهاری این مجموعه دوچندان شود.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای واحد برق شهرداری ملایر و در راستای اجرای طرح استقبال از بهار، المان نوری در محوطه آبشار مجموعه تفریحی بام ملایر نصب شد تا زیبایی شب های بهاری این مجموعه دوچندان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، مجید فرجی تصریح کرد: در کشورهای مختلف دنیا، از المان های نوری برای نورپردازی و زیباسازی فضاهای پرتردد شهری، بسیار استفاده می شود و طی سال های اخیر در ایران هم توجه نسبتا خوبی به المان های نوری شده و بسیاری از خیابان ها و معابر عمومی از این المان های زیبا بهره برده اند.

فرجی با بیان اینکه نورپردازی شهری سبب ارتقای کیفیت شهر و ایجاد منظر شهری مطلوب می شود، ادامه داد: با توجه به اینکه شهرهای امروزی تبدیل به مکان هایی شبانه روزی شده اند، ضرورت توجه به کیفیت محیط شبانه امری بدیهی است.

وی با تاکید بر اینکه منظر شبانه به عنوان جزیی جدانشدنی در طراحی فضاهای شهری باید به طور همزمان با سایر بخش ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: هدف از طراحی، ساخت و نصب المان نوری زیبای با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب المان نوری مجموعه تفریحی بام ملایر

نصب المان نوری مجموعه تفریحی بام ملایر