مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 13:552023-03-13سياسي

واکنش «جلال زاده» به تکذیب خبر تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا


رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، - واکنش جلال زاده به تکذیب خبر تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در واکنش به اظهارات مقامات کاخ سفید مبنی بر اینکه توافقی بین ایران و آمریکا در مورد تبادل زندانیان انجام نشده، گفت که این موضع غیر حرفه ای غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از ⁧توافق پکن⁩ و نادیده انگاشته شدن ⁧آمریکا⁩ را به نمایش گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید جلال زاده در مطلبی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: موضع غیر حرفه ای جان کربی در خصوص تبادل زندانیان بیش از آنکه حاوی حقیقت باشد، غافلگیری و عصبانیت کاخ سفید از ⁧توافق پکن⁩ و نادیده انگاشته شدن ⁧آمریکا⁩ را به نمایش گذاشت و اینکه راهبرد ایران در منطقه پیشتاز است.

روز گذشته حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه گفته بود که در موضوع تبادل زندانیان به یک توافق در روزهای اخیر دست یافتیم و اگر همه چیز از طرف آمریکا خوب پیش برود، در روزهای آینده انجام خواهد شد.

در پی اظهارات وزیر امور خارجه مبنی بر انجام شدن توافق میان ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، این موضوع را تکذیب کرد و گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش «جلال زاده» به تکذیب خبر تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا

واکنش «جلال زاده» به تکذیب خبر تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا