مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 15:002023-03-15سياسي

ایران در ونزوئلا کارخانه تولید کاغذ می سازد


احداث مشترک کارخانه کاغذ در ونزوئلا، برپایی هفته های فرهنگی و راه اندازی کارگروه مشترک آموزشی مبارزه با تروریسم رسانه ای از مفاد تفاهمنامه های فرهنگی امضا شده با ونزوئلاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر ترجمه اسپانیولی کتاب سلول شماره چهارده از اهداف اصلی آن بود، مقدمات امضای دو تفاهم نامه فرهنگی و رسانه ای با همتایان ونزوئلایی صورت پذیرفت.

وی افزود: احداث مشترک کارخانه کاغذ در ونزوئلا، برپایی هفته های فرهنگی و راه اندازی کارگروه مشترک آموزشی مبارزه با تروریسم رسانه ای از مهمترین مفاد این تفاهم نامه ها است.

اسماعیلی همچنین ضمن اشاره به برپایی باشکوه دومین آیین بزرگداشت حکیم نظامی گفت: بزودی تندیس حکیم نظامی در میدان ونک تهران نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نگاهمان به مشاهیر به نگاه محدود جغرافیایی سیاسی خلاصه نمی شود، گفت: مشاهیر از مظاهر اصلی وحدت منطقه ای و تمدنی ماست و از سال آینده نگاه متعالی وزارت فرهنگ به حوزه مشاهیر ادامه خواهد داشت.

وزیر فرهنگ در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه وزارت فرهنگ در سال 1401 به بخش قابل توجهی از وعده ها و برنامه های از پیش تعیین شده خود رسیده است، گفت: با مصوبه روز گذشته دولت، بخش عمده ای از عقب ماندگی دستمزد و حقوق کارکنان وزارت فرهنگ و نهادهای تابع جبران خواهد شد و امیدواریم با گشایش بودجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در ونزوئلا کارخانه تولید کاغذ می سازد

ایران در ونزوئلا کارخانه تولید کاغذ می سازد