مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 اسفند 1401 ساعت 11:452023-03-18اجتماعي

تدارک بیش از 16 هزار پارکینگ در اطراف حرم مطهر رضوی


بیش از 16 هزار پارکینگ در اطراف حرم رضوی برای خدمت به زائران تدارک دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن داوری اظهار کرد: بیش از 16 هزار پارکینگ در اطراف حرم رضوی برای خدمت به زائران تدارک دیده شده است و البته در لحظه تحویل سال و روز اول فروردین نیز با هدف تسهیل تردد زائران و مجاوران، ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت رایگان به خدمت گرفته شده است.

فرماندار مشهد در ادامه بیان کرد: هزار و 300 نفر از دستگاه های نظارتی و بسیج اصناف بر عملکرد و نحوه خدمات رسانی نوروزی اصناف این کلانشهر نظارت دارند.

وی همچنین گفت: 600 نفر از این افراد ناظران 14 دستگاه خدماتی و نظارتی دولتی خراسان رضوی بوده و بقیه از بسیج اصناف و در قالب قرارگاه شهید امانی بر عملکرد اصناف نظارت می کنند.

داوری اظهارکرد: در اطراف حرم مطهر رضوی چهار پایگاه نظارتی زیر نظر 14 دستگاه خدماتی و نظارتی دولتی عمل می کنند و ناظران بسیج اصناف نیز در قالب شش پایگاه نظارتی سیار با تمرکز بر کسبه اطراف حرم فعالیت دارند تا حقی از زائران در حوزه بازار تضییع نشود.

فرماندار مشهد بیان کرد: برای اقامت و اسکان زائران نیز تاکنون 600 هزار نفر شب خواب در بخش اقامت های رسمی شامل هتل، مهمانپذیر و خانه مسافرها، اقامتگاه های دولتی و ارزان قیمت، اسکان های موقت مثل مدارس و حسینیه ها و اقامت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک بیش از 16 هزار پارکینگ در اطراف حرم مطهر رضوی

تدارک بیش از 16 هزار پارکینگ در اطراف حرم مطهر رضوی