مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 09:082023-03-06سياسي

اژه ای: رفع مشکلات حقوق و قضایی مردم هدف سفر به استان اصفهان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت ‎الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه صبح امروز در بدو ورود به فرودگاه شهید بهشتی اصفهان اظهار داشت: خدا را سپاسگزارم که توفیق حاصل شد در ماه شعبان به استان اصفهان، استانی که در یک روز 370 شهید تشییع کرد حضور پیدا کنم و امید است توفیق پیدا کنیم در این ماه عزیز، قدمی در راستای رفع مشکلات مردم از نظر حقوقی و قضایی برداریم.

وی ادامه داد:استان اصفهان دارای 22 دادگستری و 13 بخش قضایی است که این مراکز و مراجع قضایی دارای مشکلات و کمبودهایی از لحاظ کادر قضایی و اداری هستند؛ بر مبنای تدابیر اتخاذ شده و تمهیدات صورت گرفته تا شهریور و مهر سال آتی، نه در حد نیاز اما به مقدار ضرورت کارمند و قاضی به مراکز و مراجع قضایی استان اصفهان تزریق خواهیم کرد.

اژه ای گفت: همچنین در استان اصفهان مسائل و مشکلاتی از لحاظ داخل شهر بودن زندان ها وجود دارد که تلاش خواهیم کرد اقداماتی را در راستای جابجایی آن ها انجام دهیم.

رییس قوه قضاییه گفت: هیأت هایی به شهرستان ها اعزام می شوند و خودم نیز تا آخر شب جلسات متعددی دارم تا مطالب مردم را از نزدیک بشنویم و آن مشکلاتی که مستقیما به قوه باز می گردد را رفع کنیم و مواردی که به دیگر قوا مربوط است را منتقل کنیم تا بیش از آنچه که تا امروز به این استان عزیز و شهیدپرور رسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اژه ای: رفع مشکلات حقوق و قضایی مردم هدف سفر به استان اصفهان است

اژه ای: رفع مشکلات حقوق و قضایی مردم هدف سفر به استان اصفهان است