مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 اسفند 1401 ساعت 21:402023-03-06سياسي

راه اندازی موزه قرآنی در استان بوشهر یک نیاز اساسی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: راه اندازی موزه قرآنی در استان بوشهر یک نیاز اساسی است چراکه در این استان بزرگان عرصه قرآن و آثار مهمی وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری دوشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با تاکید بر تشکیل کارگروه تخصصی قرآنی برای ترویج فرهنگ قرآنی اظهار داشت باید برنامه مختلفی در طول سال به صورت ثابت و متغیر بر اساس شرایط برگزار شود و اثرگذار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با الگو برشمردن جایگاه قرآن در استان را الگو افزود: با تعیین روز قرآنی در بوشهر طرح های مختلفی در این عرصه اجرا شد و مورد توجه ویژه قرار گرفت.

وجود 2 دهکده قرآنی در استان بوشهر رییس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با اشاره به احیا تاریخ قرآن استان گفت: با تلاش محققان قرآنی، اصحاب قرآن، اکنون از 10 دهکده قرآنی کشور 2 دهکده آن در استان بوشهر قرار دارد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه این استان به عنوان الگو در فعالیت های قرآنی محسوب می شود گفت: باید فرهنگ قرآنی به شریان ها و پیکره استان تزریق شود.

وی اضافه کرد: قرار گرفتن تمام مؤسسات و تشکل های قرآنی تحت پوشش شورای فرهنگی و فعالیت های قرآنی ضروری است و باید بر اساس سند و نقشه قرآنی تدوین شده فعالیت قرآنی برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی موزه قرآنی در استان بوشهر یک نیاز اساسی است

راه اندازی موزه قرآنی در استان بوشهر یک نیاز اساسی است