مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 11:502023-03-11بين الملل

آمریکا نگران چه تهدیداتی است؟


ارزیابی سالانه جامعه اطلاعاتی آمریکا از تهدیدات پیش روی این کشور برای سال 2023، به صحبت درباره چالش های بی سابقه برای این کشور از ناحیه چین، - ارزیابی سالانه جامعه اطلاعاتی آمریکا از تهدیدات پیش روی این کشور برای سال 2023، به صحبت درباره "چالش های بی سابقه" برای این کشور از ناحیه چین، روسیه و تغییرات آب وهوایی پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه یاهو نیوز در گزارشی به بازتاب جوانب ارزیابی سالانه جامعه اطلاعاتی آمریکا از تهدیدات پیش روی این کشور در سال 2023 پرداخته است.

یاهو نیوز نوشته است: این ارزیابی این طور نتیجه گیری می کند که ایالات متحده با یک محیط امنیتی پیچیده و اساسی بین المللی روبرو خواهد شد.

جامعه اطلاعاتی آمریکا در ارزیابی سالانه از تهدیدها که اخیرا منتشر ساخت نتیجه گرفت، واشنگتنی که از زمان پایان جنگ سرد به عنوان تنها ابرقدرت جهان مطرح بوده، حالا با چالش های بی سابقه ای علیه نفوذ جهانی خود مواجه است.

این تهدیدها در درجه اول شامل چینی که قدرت می گیرد و همچنین یک روسیه متخاصم است؛ روسیه ای که حمله اش به اوکراین می تواند بخشی از یک طرح منطقه ای گسترده تر باشد.

پس از آنها، پیامدهای جهانی تغییرات آب وهوایی و پیشرفت های تکنولوژیکی در حوزه هوش مصنوعی که نیاز به همکاری در مقیاسی بی سابقه دارند، هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نگران چه تهدیداتی است؟

آمریکا نگران چه تهدیداتی است؟