مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 اسفند 1401 ساعت 09:002023-03-03سياسي

اعطای تسهیلات به شرکت های حوزه علوم شناختی با امضا تفاهم نامه


با امضا تفاهم نامه ای میان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی، تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه علوم شناختی اعطا می شود.

- با امضا تفاهم نامه ای میان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی، تسهیلات به شرکت های فعال در حوزه علوم شناختی اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد علوم شناختی معاونت علمی، با هدف کمک به توسعه زیست بوم علوم و فناوری های شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی غیردولتی، تفاهم نامه همکاری امضا و مبادله کردند.

براساس این تفاهم نامه، از محل منابع ستاد توسعه علوم و فناوری­ های شناختی و صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی، تسهیلات لازم برای کمک به توسعه زیست بوم علوم و فناوری ­های شناختی به شرکت های فناور و پژوهشگران در این حوزه ارائه می شود.

در این تفاهم نامه، صندوق پژوهش و فناوری تجهیزات پزشکی غیردولتی به عنوان یکی از صندوق­ های عامل ستاد توسعه علوم و فناوری­ های شناختی برای کمک به توسعه زیست بوم فناوری­ های شناختی انتخاب شده است.

در چارچوب این تفاهم نامه که به مدت پنج سال ادامه می یابد، تسهیلات و منابع مالی لازم و سایر اشکال خدمات مالی توسط صندوق عامل به متقاضیانِ معرفی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به شرکت های حوزه علوم شناختی با امضا تفاهم نامه

اعطای تسهیلات به شرکت های حوزه علوم شناختی با امضا تفاهم نامه