مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 اسفند 1401 ساعت 07:502023-03-20سياسي

مرکز رادیوتراپی در استان ایلام احداث می شود


مرکز رادیوتراپی در استان ایلام احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سارا فلاحی شامگاه یکشنبه در گفتگو با رسانه های استان اظهار کرد: مرکز بزرگ و مجهز رادیوتراپی (پرتودرمانی) در استان ایلام راه اندازی می شود.

وی در خصوص چگونگی احداث این مرکز افزود: بعد از سفر معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت پالایش و پخش نفت کشور به ایلام رایزنی های لازم مساعدت وزارت نفت در خصوص احداث مرکز پرتودرمانی در استان ایلام از محل مسئولیت های اجتماعی این وزارت خانه انجام پذیرفت.

فلاحی اضافه کرد: بعد از اخذ موافقت های اولیه در دیدار با وزیر نفت موافقت نهایی اختصاص مبلغ 150 میلیارد تومان از طرف این وزارتخانه برای احداث ساختمان مرکز رادیوتراپی استان ایلام اخذ شده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: در ادامه پیگیری های ایجاد این مرکز مطالعات اولیه و برآورد هزینه ها و مشخصات نهایی آن توسط دانشگاه علوم پزشکی استان انجام گرفت و در نتیجه رایزنی های صورت گرفته وزارت بهداشت هم مسئولیت تجهیز این مرکز را با اختصاص 100 میلیارد تومان اعتبار به عهده گرفت و در نهایت ساخت اولین و بزرگترین مرکز رادیوتراپی استان ایلام در قالب تفاهم نامه ای فی مابین وزارتخانه های نفت و بهداشت در سال 1402 آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رادیوتراپی در استان ایلام احداث می شود

مرکز رادیوتراپی در استان ایلام احداث می شود