مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 08:402023-03-13سياسي

قطار حرکت BRT در بندرعباس ایستاد؟!


بلوار امام خمینی از خیابان های اصلی منتهی به مرکز شهر همه روزه یکی از پرترافیک ترین راه های شهر بندرعباس محسوب می شود.

در طول مسیر این خیابان پروژه های ناکام شهرداری بسیار به چشم می خورد که تشدیدی بر بار روانی این سد معبرها است از جمله ایستگاه های اتوبوس .

- ایسنا/هرمزگان بلوار امام خمینی از خیابان های اصلی منتهی به مرکز شهر همه روزه یکی از پرترافیک ترین راه های شهر بندرعباس محسوب می شود.

در طول مسیر این خیابان پروژه های ناکام شهرداری بسیار به چشم می خورد که تشدیدی بر بار روانی این سد معبرها است از جمله ایستگاه های اتوبوس BRT که طرح آن از هفت سال پیش برای بهبود این وضعیت کشیده شد.

سازه های نصفه کاره ای که قرار بود به عنوان ایستگاه اتوبوس BRT در شهر مورد استفاده قرار گیرند تا از حجم این شلوغی بکاهند در حال حاضر نه تنها کارایی ای ندارند بلکه معضل جدیدی را برای نمای شهری بوجود آورده اند و از این ها گذشته 500 میلیارد ریال اعتباری که در سال 1394 برای این پروژه در نظر گرفته شد به هدر رفت.

پروژه راه اندازی ایستگاه های اتوبوس BRT بندرعباس با طرحی که موارد آن از جمله شامل خرید 22 دستگاه اتوبوس BRT،طراحی و جانمایی 22 ایستگاه اتوبوس تندرو، آماده سازی 14 پل عابر پیاده، نرده گذاری مسیر BRT به طول 30 کیلومتر و برنامه ریزی های دیگر، با پیشنهاد 2 مسیر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار حرکت BRT در بندرعباس ایستاد؟!

قطار حرکت BRT در بندرعباس ایستاد؟!