مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 اسفند 1401 ساعت 08:402023-03-15بين الملل

درگیری پلیس پاکستان با هواداران عمران خان


پلیس ضد شورش پاکستان روز سه شنبه برای عقب راندن حامیان عمران خان نخست وزیر سابق پاکستان که برای ممانعت از دستگیری وی در بیرون خانه اش تجمع کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از خبرگزاری فرانسه، عمران خان اوایل امسال با رای عدم اعتماد از سمت خود برکنار شد و در یکسری پرونده های حقوقی به دلیل مبارزات انتخاباتی زودهنگام بر سر بازگشت به قدرت، متهم شد.

این دومین بار در هفته های اخیر است که پلیس از اسلام آباد به خانه عمران خان در شهر شرقی لاهور اعزام می شود تا پس از آن که وی چندین دادگاه مرتبط با یک پرونده فساد مالی را نادیده گرفت، حکم دستگیری وی را اجرا کند.

سید شهزاد ندیم بخاری معاون بازرسی کل پلیس اسلام آباد به خبرنگاران حاضر در محل اقامتگاه عمران خان در لاهور، گفت: ما اساساً برای اجرای حکم و دستگیری وی اینجا هستیم.

طبق گزارش ها، نیروهای پلیس در حالی که قصد داشتند مسیری را به سمت خانه عمران خان باز کنند، با در دست داشتن تابلوهایی مبنی بر حکم دستگیری رهبر 70 ساله حزب تحریک، با دست کم 200 نفر از حامیان عمران خان در حالی که پرچم های قرمز و سبز حزب تحریک انصاف پاکستان (PTI) را در دست داشتند مواجه شدند.

تعدادی از آنان نیز اقدام به پرتاب چوب و سنگ کردند، سپس یک ماشین آب پاش و گاز اشک آور به سمت جمعیت شلیک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری پلیس پاکستان با هواداران عمران خان

درگیری پلیس پاکستان با هواداران عمران خان