مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 اسفند 1401 ساعت 16:352023-03-13بين الملل

مراکش: سیاست خارجه جزو اختیارات پادشاه است


دفتر پادشاهی مراکش امروز (دوشنبه) اعلام کرد که بیانیه اخیر حزب عدالت و توسعه درمورد روابط میان مراکش و اسراییل دربردارنده تخطی های غیرمسئولانه و تناقضات خطرناک است.

- دفتر پادشاهی مراکش امروز (دوشنبه) اعلام کرد که بیانیه اخیر حزب عدالت و توسعه درمورد روابط میان مراکش و اسراییل دربردارنده تخطی های غیرمسئولانه و تناقضات خطرناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، در بیانیه دفتر پادشاهی مراکش آمده است: بیانیه دبیرکلی حزب عدالت و توسعه از این جهت برای ما اهمیت دارد که دربردارنده برخی تخطی های غیرمسئولانه و مغالطه های خطرناک درمورد روابط میان مراکش و اسراییل و ربط دادن این روابط به آخرین تحولات در اراضی اشغالی فلسطین است.

دفتر پادشاهی مراکش اعلام کرد که موضع رباط در قبال مسأله فلسطین بی بازگشت بوده و از اولویت های سیاست خارجی محمد ششم، پادشاه مراکش و رییس کمیته قدس است که آن را در مرتبه مسأله تمامیت ارضی مراکش قرار داده است.

این موضع اصولی و ثابت برای مراکش بوده و تحت مزایده های سیاسی یا کمپین های انتخاباتی تنگ نظرانه قرار نمیگیرد.

در این بیانیه آمده است: بر اساس قانون اساسی، سیاست خارجه مراکش جزو اختیارات پادشاه بوده و او بر اساس اصول ملی و منافع عالی کشور و در رأس آن مساله تمامیت ارضی، این سیاست خارجه را مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکش: سیاست خارجه جزو اختیارات پادشاه است

مراکش: سیاست خارجه جزو اختیارات پادشاه است