مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 17:402023-03-02سياسي

جبلی: موظفیم به عنوان یک سازمان تنظیم گر فضای رقابتی ایجاد کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در افتتاحیه نمایشگاه «رصتا» گفت: سازمان صداوسیما در تعامل با رسانه های مختلف حوزه دیجیتال نزدیک 370 مجوز تاکنون برای رسانه های حوزه نشر دیجیتال صادر کرده است و با تعامل خوبی که وجود .

- رییس سازمان صداوسیما گفت: موظفیم به عنوان یک سازمان تنظیم گر فضای رقابتی را ایجاد کنیم تا تمام فعالان و علاقمندان به نشرمحتوا در صوت و تصویر فراگیر که تعداد زیادی از آن ها در این نمایشگاه حضور دارند، بتوانند بهتر از قبل خود را با عدالت ارتقا دهند تا به حمکرانی فرهنگی که جز نیاز های جامعه است، کمک کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما در افتتاحیه نمایشگاه رصتا گفت: سازمان صداوسیما در تعامل با رسانه های مختلف حوزه دیجیتال نزدیک 370 مجوز تاکنون برای رسانه های حوزه نشر دیجیتال صادر کرده است و با تعامل خوبی که وجود دارد این عدد تا چند ماه آینده به 500 مجوز خواهد رسید.

جبلی ادامه داد: ما تولید محتوا را در بخش خصوصی را ظرفیت مکملی برای حکمرانی فرهنگی و رفع نیاز های جامعه می دانیم.

سازمان صداوسیما در جایگاه قانونی تنظیم گری رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی رسالت خود را حمایت از فعالان بخش خصوصی در حوزه تولید و محتوا اعم از برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: موظفیم به عنوان یک سازمان تنظیم گر فضای رقابتی ایجاد کنیم

جبلی: موظفیم به عنوان یک سازمان تنظیم گر فضای رقابتی ایجاد کنیم