مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 اسفند 1401 ساعت 12:302023-03-19سياسي

استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای پوشش مراسم سال تحویل


رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس برنامه های این مرکز برای پوشش مراسم تحویل سال در حرم مطهر رضوی را تشریح کرد و از آمادگی کامل برای ارائه این خدمت خبر داد.

- محسن هوشمند پویش قرار عاشقی را از جمله برنامه های مهم این مرکز در شب سال تحویل اعلام و اظهار کرد: این پویش ه ت دقیقه ای در ساعت 20 شب 29 اسفند ماه آغاز خواهد شد و شبکه های تلویزیونی یک، سه، قرآن و سیمای خراسان رضوی در برگزاری آن با مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی همکاری خواهند داشت.

وی همچنین در خصوص هماهنگی های صورت گرفته با شبکه های رادیویی و تلویزیونی برای پوشش مراسم باشکوه تحویل سال نو اضافه کرد: شبکه های تلویزیونی 2، سه، افق، خبر، شبکه های رادیویی جوان، زیارت، قرآن، 28 شبکه استانی، شبکه های بین المللی امام رضا(ع)، اصیل، ثقلین، الکوثر، سحر آذری و اردو، آی فیلم، و المیادین و شبکه 14 ترکیه از ساعت 20 تا 2 بامداد ضمن برقراری ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی، لحظات معنوی تحویل سال در این آستان مقدس را منعکس خواهند کرد.

هوشمند ادامه داد: شبکه قرآن و معارف سیما نیز به مناسبت تحویل سال نو از ساعت 17 روز پایانی سال تا 2 بامداد به پخش ویژه برنامه سلام از حرم مطهر رضوی خواهد پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای پوشش مراسم سال تحویل

استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی برای پوشش مراسم سال تحویل