مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 اسفند 1401 ساعت 10:052023-03-17سياسي

مسئولان جهاد دانشگاهی مازندران با خانواده شهدای دانشجو جهادگر دیدار کردند


در اجرای طرح ملی ماندگاران صبور، مسئولان جهاد دانشگاهی مازندران با خانواده شهدای دانشجوی جهادگر مهدی عسگرنژاد و سید محمود حسینی ایمن آبادی در شهرستان بابل دیدار کردند.

- ایسنا/مازندران در اجرای طرح ملی ماندگاران صبور، مسئولان جهاد دانشگاهی مازندران با خانواده شهدای دانشجوی جهادگر مهدی عسگرنژاد و سید محمود حسینی ایمن آبادی در شهرستان بابل دیدار کردند.

رییس جهاد دانشگاهی مازندران امروز در دیدار با خانواده شهید مهدی عسگری نژاد با بیان اینکه شهدا برکات کشور هستند و راهشان نقشه راه ما در ادامه مسیر انقلاب خواهد بود، اظهار کرد: مادران و پدران شهدا یادگاران و دایره المعارف انقلاب و دفاع مقدس محسوب می شوند.

محمدرضا شافعیان دیدار با خانواده شهدا را سنت حسنه دانست و افزود: سالانه یک استان متولی گرامیداشت یاد و خاطر شهدای جهاددانشگاهی می شود، امسال استان گیلان میزبانی این کار فرهنگی را برعهده دارد به همین منظور مقرر شد در خدمت خانواده شهدای دانشجوی جهادگر باشیم.

شافعیان یادآور شد: باتوجه به اینکه مازندران 5 شهید جهاددانشگاهی تقدیم انقلاب کرده است این دیدار بهانه ای شد تا یاد و خاطر شهدا را گرامی بداریم.

چراکه تمام دارایی ما در این برهه از زمان از برکات خون شهدا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان جهاد دانشگاهی مازندران با خانواده شهدای دانشجو جهادگر دیدار کردند

مسئولان جهاد دانشگاهی مازندران با خانواده شهدای دانشجو جهادگر دیدار کردند