مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 اسفند 1401 ساعت 11:002023-03-04اجتماعي

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از اواسط هفته


معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از اواسط روز سه شنبه سامانه بارشی از منطقه کوهرنگ وارد استان می شود، برای روز چهارشنبه و پنج شنبه شدت بارش برای مناطق غربی است، - با فعالیت این سامانه رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف را انتظار داریم.

معصومه نوروزی در گفت وگو با ایسنا از ورود یک سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از اواسط هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: این سامانه روز سه شنبه هفته جاری وارد استان خواهد شد و این سامانه به تناوب تا روز جمعه در استان فعال است.

معاون توسعه، پیش بینی و مخاطرات جوی هواشناسی چهارمحال و بختیاری افزود: از اواسط روز سه شنبه سامانه بارشی از منطقه کوهرنگ وارد استان می شود، برای روز چهارشنبه و پنج شنبه شدت بارش برای مناطق غربی است، با فعالیت این سامانه رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و بارش برف در انتظار داریم.

وی با تاکید بر اینکه برای روز جمعه هسته بارشی در شهرستان های لردگان، فلارد و خانمیزا است، گفت: برای سایر مناطق استان بارش باران پیش بینی می شود، اما شدت بارش برای این شهرستان ها پیش بینی می شود، بارش در مرکز استان به صورت باران است.

نوروزی تاکید کرد: به علت وجود برف با فعالیت این سامانه بارشی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از اواسط هفته

ورود سامانه بارشی به چهارمحال و بختیاری از اواسط هفته