مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 اسفند 1401 ساعت 00:202023-03-15سياسي

تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر پایان یافت


نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: بررسی های کارشناسی تحقیق و تفحص از سرکت علیصدر طی روزهای آینده به پایان می رسد و گزارش آن به کمیسیون فرهنگی و صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

- فتح الله توسلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه قرارداد شرکت سیاحتی علیصدر تا پایان اسفندماه سال 1401 بوده که رو به پایان است اظهار کرد: شرکت سیاحتی درخواست تمدید قرارداد به خاطر کرونا را کرده که وزارت میراث فرهنگی در این زمینه کوتاهی کرد.

 وی افزود: وقتی موضوع مزایده پیگیری می شود، می گویند در زمان کرونا غار مدتی تعطیل بود و باید اجازه بدهید آن ایام جبران شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس خاطرنشان کرد: در این خصوص با مجموعه نظارتی و حقوقی در حال بررسی و پیگیری هستیم تا زودتر به نتیجه برسد.

وی در ادامه در خصوص تحقیق و تفحص از شرکت سیاحتی علیصدر نیز گفت: تحقیق و تفحص از شرکت تمام شده و همکاران در حال جمع بندی گزارش آن هستند.

توسلی یادآور شد: حسابرسی تحقیقات شرکت علیصدر تمام شده و اکنون تیم حقوقی ما گزارش را آماده می کند تا تحویل کمیسیون فرهنگی، سپس صحن مجلس و کمیسیون اصل 90 شود.

وی عنوان کرد: طبق قانون قبل از ارائه گزارش کمیسیون امکان اعلام جزییات پرونده وجود ندارد اما تخلفات قابل توجهی وجود دارد به طوری که برخی دستگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر پایان یافت

تحقیق و تفحص از شرکت علیصدر پایان یافت