مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اسفند 1401 ساعت 12:402023-03-08سياسي

قزوین غرق در نور و شادی است/ برگزاری جشن های مردمی در سطح استان


همزمان با میلاد پرنور حضرت بقیه الله جای جای استان قزوین غرق در نور و شادی است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: همزمان با میلاد پرنور و سعادت حضرت بقیه الله از سه شنبه شب شهر و استان قزوین غرق در شادی و سرور است.

از روز گذشته برپایی موکب ها و ایستگاه های شادی در استان قزوین آغاز شده و در جای جای استان شاهد برگزاری جشن های متنوع و زیبا هستیم.

محمد خورشیدی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار قزوین در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش گروه های مردمی 30 موکب و 15 مجلس احیای نیمه شعبان در استان قزوین شکل خواهد گرفت.

وی افزود: برنامه های نیمه شعبان به طور همزمان از روز دوشنبه در سراسر استان قزوین آغاز شده و در شب و روز نیمه شعبان 10 برنامه محوری در استان برگزار می شود.

برگزاری 50 برنامه فرهنگی در قزوین میلاد جباری دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان قزوین نیز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همزمان با ولادت ولی عصر (عج) بیش از 50 برنامه فرهنگی، مذهبی و هنری در سطح شهر و استان قزوین با همکاری عموم مردم برگزار می شود.

وی تاکید کرد: برگزاری بیش از 20 ایستگاه شادی و پذیرایی در محلات و جلوی مساجد و … همراه با پیوست های متنوع فرهنگی، اجرای 30 پاتوق گروه سرود در محلات شهر قزوین، برگزاری جشن مردمی متمرکز به عشق مهدی در پیاده راه میدان آزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین غرق در نور و شادی است/ برگزاری جشن های مردمی در سطح استان

قزوین غرق در نور و شادی است/ برگزاری جشن های مردمی در سطح استان