مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 اسفند 1401 ساعت 12:052023-03-12ورزشي

مسابقه مهارت گبه بافی در استان بوشهر برگزار شد


اولین دوره مسابقات آزاد مهارت گبه بافی ویژه مددجویان کمیته امداد در مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان بوشهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر صبح یکشنبه در مراسم آغاز این مسابقات اظهار داشت: برگزیدگان این مسابقات ضمن دریافت تسهیلات اشتغال زایی از طرف کمیته امداد به مسابقات آزاد ملی مهارت که در سال آینده برگزار خواهد شده به عنوان نماینده استان بوشهر شرکت خواهند کرد.

عبدالمجید دراهکی اضافه کرد: با هدف توسعه صنعت فرش و احیا سنت های بومی مسابقات آزاد مهارت گبه بافی برای اولین بار در کشور در بین مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر برگزار شده است.

وی با بیان اینکه توسعه و ترویج مهارت آموزی در بین همه اقشار جامعه یکی از مهمترین اهداف برگزاری مسابقات آزاد مهارت است، افزود: مسابقات آزاد مهارت فرش ویژه مددجویان با هدف شناسایی استعدادهای مهارتی در حوزه فرش برای نخستین بار به میزبانی استان بوشهر در حال برگزاری است.

دراهکی با تاکید بر اینکه کمیته داوران این مسابقات از اساتید برجسته کشوری و استانی تشکیل شده است بودند، گفت: تلاش داریم تا مسابقات آزاد مهارت در حوزه فرش کشور را هر ساله برای همه اقشار جامعه با همکاری شرکای آموزشی و اجتماعی به میزبانی استان بوشهر برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه مهارت گبه بافی در استان بوشهر برگزار شد

مسابقه مهارت گبه بافی در استان بوشهر برگزار شد