مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اسفند 1401 ساعت 10:552023-03-11اجتماعي

4 ایستگاه پایش آلودگی هوا در مازندران راه اندازی می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران نبود ایستگاه پایش آلودگی هوا را از مشکلات بیان کرد و گفت: چهار ایستگاه پایش و رصد آلودگی هوا در استان راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطاء الله کاویان صبح شنبه در نشست سالانه رؤسا و مدیران محیط زیست استان با اشاره به عقد تفاهمنامه ای برای شناسایی چالش ها و آسیب های فراروی محیط زیست استان اظهار داشت: برای حل سه مسئله با شرکت های دانش بنیان تفاهمنامه امضا کردیم و این طرح نیز در سال آینده پیگیری می شود.

وی با اظهار اینکه 21 منطقه تحت مدیریت حفاظت محیط زیست با 22 درصد مساحت استان وجود دارد، گفت: 11 درصد آن مربوط به منطقه البرز مرکزی است و 11 منطقه حفاظت شده، پنج پناهگاه حیات وحش، سه اثر طبیعی و ملی و دو پارک ملی در استان وجود دارد.

وی گفت: مازندران در قیاس با مناطق کشور دارای محیط زیست طبیعی و انسانی منحصربه فردی است و با توجه به ثبت تالاب بین المللی میانکاله و فریدونکنار و 21 تالاب ذیل کنوانسیون رامسر، موقعیت استان حساس و مهم است.

کاویان تصریح کرد: برای حفاظت از تالاب ها باید در قالب قانون اقدامات حفاظتی و نظارتی داشته باشیم و نیازمند حمایت دستگاه قضایی هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران پسماند را معضل اصلی و اساسی استان ذکر کرد و گفت: کمیته ها و کارگروه های متعددی برای حل معضل پسماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 ایستگاه پایش آلودگی هوا در مازندران راه اندازی می شود

4 ایستگاه پایش آلودگی هوا در مازندران راه اندازی می شود